Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2
Αυτό το χειροκίνητο χειριστήριο χρησιμοποιείται κυρίως σε αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ή συμπλέκτη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όπου ο συμπλέκτης αντικαθίσταται από ηλεκτρονικό προσαρμογέα συμπλέκτη. Ο μοχλός χειρισμού μπορεί να συναρμολογηθεί στην αριστερή ή τη δεξιά πλευρά. Πιέζοντας το μοχλό ελέγχουμε το πεντάλ του φρένου. Τραβώντας το μοχλό κατά μήκος του τιμονιού από κάτω ελέγχουμε το γκάζι. Ενδεχομένως ο μοχλός επιτάχυνσης μπορεί να τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά ξεχωριστά. Το MERO 2 χρησιμοποιείται επίσης μαζί με ένα ηλεκτρονικό δακτυλίδι στο τιμόνι.
Χαρακτηριστικά
- Μηχανικός έλεγχος = αξιοπιστία.
- Μοχλός ελέγχου στην αριστερή ή δεξιά πλευρά.
- Το σύστημα MERO 2 είναι εφαρμόσιμο για τον έλεγχο του συμπλέκτη ή του φρένου ξεχωριστά.
- Ο χειροκίνητος έλεγχος της δεξιάς πλευράς περιλαμβάνει στάνταρ τη σύλληψη του φρένου (στην αριστερή πλευρά δεν είναι απαραίτητο).
- Δυνατότητα επιλογής μεγαλύτερου κουμπιού σύλληψης φρένου.
- Πιστοποίηση για περισσότερους από 300 τύπους αυτοκινήτων.
MERO 2 S
Ο μηχανικός έλεγχος του συμπλέκτη MERO 2 S συνιστάται ιδιαίτερα για οδηγούς που έχουν πρόβλημα με το αριστερό πόδι. Ο μοχλός χειρισμού βρίσκεται συνήθως στη δεξιά πλευρά κάτω από το τιμόνι. Πιέζοντας το μοχλό του συμπλέκτη προς τα κάτω στο ταμπλό απλά απενεργοποιείτε το συμπλέκτη. Στην κάτω θέση ο συμπλέκτης μπορεί να κλειδώσει. Ο μοχλός μπορεί επίσης να κλειδωθεί στη θέση εργασίας όταν ο συμπλέκτης δεν είναι εντελώς απενεργοποιημένος και ταυτόχρονα το όχημα εκκινεί αργά.
MERO 2a
Ο μοναδικός ηλεκτρονικός προσαρμογέας συμπλέκτη αντικαθιστά τον έλεγχο του πεντάλ του συμπλέκτη με το πόδι. Το πεντάλ του συμπλέκτη ενεργοποιείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που ελέγχεται από την ηλεκτρονική μονάδα, η οποία με βάση διάφορα δεδομένα, όπως η θέση του πεντάλ του γκαζιού, η ταχύτητα του οχήματος και η ταχύτητα του κινητήρα, αξιολογεί τη σωστή εκκίνηση.
Tεχνικές λύσεις
- Συσκευή γενικής χρήσης κατάλληλη για όλα τα οχήματα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
- Έξυπνη ολίσθηση του συμπλέκτη κατά την επιβράδυνση ή το σταμάτημα του αυτοκινήτου ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
- Ένα από τα τρία προγράμματα στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου μπορεί να επιλεγεί για την εκκίνηση ανάλογα με τις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.
- Για να αλλάξετε ταχύτητα, πατήστε το κουμπί στο μοχλό αλλαγής ταχυτήτων για να επιλέξετε την κατάλληλη ταχύτητα.
- Φυσικά, το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί και ο ποδοσυμπλέκτης να λειτουργήσει κανονικά.
Η συσκευή προσφέρεται στην συγκεκριμένη τιμή χωρίς τοποθέτηση.
Την τοποθέτηση μπορούμε να την αναθέσουμε και εμείς σε τεχνικό με πρόσθετο κόστος