Μενού
Your Cart

Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2

Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2
Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2
Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2
Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2
Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2
Παράδοση σε 4 έως 10 ημέρες
Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2
Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2
Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2
Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2
Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2
Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2

Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2

Αυτό το χειροκίνητο χειριστήριο χρησιμοποιείται κυρίως σε αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ή συμπλέκτη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όπου ο συμπλέκτης αντικαθίσταται από ηλεκτρονικό προσαρμογέα συμπλέκτη. Ο μοχλός χειρισμού μπορεί να συναρμολογηθεί στην αριστερή ή τη δεξιά πλευρά. Πιέζοντας το μοχλό ελέγχουμε το πεντάλ του φρένου. Τραβώντας το μοχλό κατά μήκος του τιμονιού από κάτω ελέγχουμε το γκάζι. Ενδεχομένως ο μοχλός επιτάχυνσης μπορεί να τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά ξεχωριστά. Το MERO 2 χρησιμοποιείται επίσης μαζί με ένα ηλεκτρονικό δακτυλίδι στο τιμόνι.

Χαρακτηριστικά

  • Μηχανικός έλεγχος = αξιοπιστία.
  • Μοχλός ελέγχου στην αριστερή ή δεξιά πλευρά.
  • Το σύστημα MERO 2 είναι εφαρμόσιμο για τον έλεγχο του συμπλέκτη ή του φρένου ξεχωριστά.
  • Ο χειροκίνητος έλεγχος της δεξιάς πλευράς περιλαμβάνει στάνταρ τη σύλληψη του φρένου (στην αριστερή πλευρά δεν είναι απαραίτητο).
  • Δυνατότητα επιλογής μεγαλύτερου κουμπιού σύλληψης φρένου.
  • Πιστοποίηση για περισσότερους από 300 τύπους αυτοκινήτων.

MERO 2 S 

Ο μηχανικός έλεγχος του συμπλέκτη MERO 2 S συνιστάται ιδιαίτερα για οδηγούς που έχουν πρόβλημα με το αριστερό πόδι. Ο μοχλός χειρισμού βρίσκεται συνήθως στη δεξιά πλευρά κάτω από το τιμόνι. Πιέζοντας το μοχλό του συμπλέκτη προς τα κάτω στο ταμπλό απλά απενεργοποιείτε το συμπλέκτη. Στην κάτω θέση ο συμπλέκτης μπορεί να κλειδώσει. Ο μοχλός μπορεί επίσης να κλειδωθεί στη θέση εργασίας όταν ο συμπλέκτης δεν είναι εντελώς απενεργοποιημένος και ταυτόχρονα το όχημα εκκινεί αργά.

MERO 2a

Ο μοναδικός ηλεκτρονικός προσαρμογέας συμπλέκτη αντικαθιστά τον έλεγχο του πεντάλ του συμπλέκτη με το πόδι. Το πεντάλ του συμπλέκτη ενεργοποιείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που ελέγχεται από την ηλεκτρονική μονάδα, η οποία με βάση διάφορα δεδομένα, όπως η θέση του πεντάλ του γκαζιού, η ταχύτητα του οχήματος και η ταχύτητα του κινητήρα, αξιολογεί τη σωστή εκκίνηση. 

Tεχνικές λύσεις

  • Συσκευή γενικής χρήσης κατάλληλη για όλα τα οχήματα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
  • Έξυπνη ολίσθηση του συμπλέκτη κατά την επιβράδυνση ή το σταμάτημα του αυτοκινήτου ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου.    
  • Ένα από τα τρία προγράμματα στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου μπορεί να επιλεγεί για την εκκίνηση ανάλογα με τις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.    
  • Για να αλλάξετε ταχύτητα, πατήστε το κουμπί στο μοχλό αλλαγής ταχυτήτων για να επιλέξετε την κατάλληλη ταχύτητα.    
  • Φυσικά, το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί και ο ποδοσυμπλέκτης να λειτουργήσει κανονικά.

Οδηγίες συναρμολόγησης

Η συσκευή προσφέρεται στην συγκεκριμένη τιμή χωρίς τοποθέτηση.

Την τοποθέτηση μπορούμε να την αναθέσουμε και εμείς σε τεχνικό με πρόσθετο κόστος

Γράψτε μια αξιολόγηση

Unlimited Blocks, Tabs or Accordions with any HTML content can be assigned to any individual product or to certain groups of products, like entire categories, brands, products with specific options, attributes, price range, etc. You can indicate any criteria via the advanced product assignment mechanism and only those products matching your criteria will display the modules.

Also, any module can be selectively activated per device (desktop/tablet/phone), customer login status and other criteria. Imagine the possibilities. 

  • Stock: Παράδοση σε 4 έως 10 ημέρες
  • Model: 140152
  • SKU: 01-470.mero2s

Διαθέσιμες Επιλογές

Παράδοση σε 4 έως 10 ημέρες
(Τιμή με ΦΠΑ) 1.175,00€

Μηχανικό χειροκίνητο χειριστήριο φρένου και γκαζιού MERO 2

Αυτό το χειροκίνητο χειριστήριο χρησιμοποιείται κυρίως σε αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ή συμπλέκτη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όπου ο συμπλέκτης αντικαθίσταται από ηλεκτρονικό προσαρμογέα συμπλέκτη. Ο μοχλός χειρισμού μπορεί να συναρμολογηθεί στην αριστερή ή τη δεξιά πλευρά. Πιέζοντας το μοχλό ελέγχουμε το πεντάλ του φρένου. Τραβώντας το μοχλό κατά μήκος του τιμονιού από κάτω ελέγχουμε το γκάζι. Ενδεχομένως ο μοχλός επιτάχυνσης μπορεί να τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά ξεχωριστά. Το MERO 2 χρησιμοποιείται επίσης μαζί με ένα ηλεκτρονικό δακτυλίδι στο τιμόνι.

Χαρακτηριστικά

  • Μηχανικός έλεγχος = αξιοπιστία.
  • Μοχλός ελέγχου στην αριστερή ή δεξιά πλευρά.
  • Το σύστημα MERO 2 είναι εφαρμόσιμο για τον έλεγχο του συμπλέκτη ή του φρένου ξεχωριστά.
  • Ο χειροκίνητος έλεγχος της δεξιάς πλευράς περιλαμβάνει στάνταρ τη σύλληψη του φρένου (στην αριστερή πλευρά δεν είναι απαραίτητο).
  • Δυνατότητα επιλογής μεγαλύτερου κουμπιού σύλληψης φρένου.
  • Πιστοποίηση για περισσότερους από 300 τύπους αυτοκινήτων.

MERO 2 S 

Ο μηχανικός έλεγχος του συμπλέκτη MERO 2 S συνιστάται ιδιαίτερα για οδηγούς που έχουν πρόβλημα με το αριστερό πόδι. Ο μοχλός χειρισμού βρίσκεται συνήθως στη δεξιά πλευρά κάτω από το τιμόνι. Πιέζοντας το μοχλό του συμπλέκτη προς τα κάτω στο ταμπλό απλά απενεργοποιείτε το συμπλέκτη. Στην κάτω θέση ο συμπλέκτης μπορεί να κλειδώσει. Ο μοχλός μπορεί επίσης να κλειδωθεί στη θέση εργασίας όταν ο συμπλέκτης δεν είναι εντελώς απενεργοποιημένος και ταυτόχρονα το όχημα εκκινεί αργά.

MERO 2a

Ο μοναδικός ηλεκτρονικός προσαρμογέας συμπλέκτη αντικαθιστά τον έλεγχο του πεντάλ του συμπλέκτη με το πόδι. Το πεντάλ του συμπλέκτη ενεργοποιείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που ελέγχεται από την ηλεκτρονική μονάδα, η οποία με βάση διάφορα δεδομένα, όπως η θέση του πεντάλ του γκαζιού, η ταχύτητα του οχήματος και η ταχύτητα του κινητήρα, αξιολογεί τη σωστή εκκίνηση. 

Tεχνικές λύσεις

  • Συσκευή γενικής χρήσης κατάλληλη για όλα τα οχήματα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
  • Έξυπνη ολίσθηση του συμπλέκτη κατά την επιβράδυνση ή το σταμάτημα του αυτοκινήτου ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου.    
  • Ένα από τα τρία προγράμματα στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου μπορεί να επιλεγεί για την εκκίνηση ανάλογα με τις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.    
  • Για να αλλάξετε ταχύτητα, πατήστε το κουμπί στο μοχλό αλλαγής ταχυτήτων για να επιλέξετε την κατάλληλη ταχύτητα.    
  • Φυσικά, το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί και ο ποδοσυμπλέκτης να λειτουργήσει κανονικά.

Οδηγίες συναρμολόγησης

Η συσκευή προσφέρεται στην συγκεκριμένη τιμή χωρίς τοποθέτηση.

Την τοποθέτηση μπορούμε να την αναθέσουμε και εμείς σε τεχνικό με πρόσθετο κόστος